KERHOTILAT ELI "KLUBI"

KKS:n kerhotila eli tutummin "klupi" on osoittautunut hyväksi kokoontumispaikaksi kerholaisille. Kerhoiltamme on joka kuukauden kolmantena keskiviikkona noin kello 19 alkaen, tarkemmat päivänmäärät ja suunnitellut aiheet löytyvät kalenteri-sivulta.

Olemme miettineet alustavia aiheita kerhoilloiksi, mutta jokainen kerholainen voi vaikuttaa aihevalintaan. Kerhoiltaan voi kerholaisten iloksi tuoda itse ottamiaan valokuvia tai siellä voidaan keskustella mistä tahansa aiheeseen liittyvästä tai liittymättömästä asiasta. Kerhoilloissa on mahdollista katsella paperikuvien lisäksi myös dioja ja digikuvia, joten kuvien analysointi ja ihastelu käy formaatista riippumatta.

Olemme keränneet vanhoja Kamera- ja Valokuvalehden vuosikertoja sekä jonkin verran valokuvaukseen liittyvää kirjallisuutta kerhotilaamme jokaisen luettavaksi.

Kerhotila sijaitsee osoitteessa Puistotie 22 C. Katso kuvaa tuossa oikeassa reunassa. Sisäänkäynti tapahtuu sisäpihan puolelta rakennuksen eteläpäästä. Ovesta sisälle, rappusia alas kellariin ja ääntä kohti. Nykyään ovi on aina lukossa, ja siksi kerhoillan ajaksi oven oikealle puolelle lasiin liimataan ovikello, jossa on teksti "Kauhajoen Kameraseura".

Tervetuloa mukaan uudet ja vanhat jäsenet !